کد خبر: 275414
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
قصه‌های کلیله و دمنه نمایش شد

نخستین کتاب از مجموعه‌ی «کتاب - ماسک» در قالب اثری به نام «خرگوش باهوش و دو قصه‌ی نمایشی دیگر از کلیله و دمنه» برای استفاده‌ی کودکان و اولیای تربیتی منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «خرگوش باهوش و دو قصه‌ی نمایشی دیگر از کلیله و دمنه» اثر جدید حسین فدایی‌حسین با تصویرگری هاجر مرادی وارد بازار نشر شد.

این اثر سه قصه از کتاب «کلیله و دمنه» را در قالب نمایش‌نامه‌های کوتاه و جذاب بازگو کرده است تا در خانه، کلاس درس و مراکز تربیتی مورد استفاده قرار گیرد. اجرای این نمایش‌نامه‌ها نه تنها مهارت خواندن و دایره‌ی واژگان بچه‌ها را توسعه می‌بخشد، بلکه می‌تواند خلاقیت‌شان را نیز شکوفا سازد.

بر اساس این گزارش، «خرگوش باهوش»، «چشمه‌ی ماه» و «حیله‌ی روباه» نمایش‌نامه‌های این کتاب‌اند و در ابتدای هر نمایش‌نامه ویژگی شخصیت‌ها بیان شده است. راهنمای خواندن ویژگی دیگر این کتاب است که تن صدا را نیز برای راوی و بازی‌گران مشخص می‌کند.

گفتنی است که ویژگی شاخص این کتاب ارایه‌ی ماسک شخصیت‌های کتاب برای اجرای راحت‌تر نمایش و کم کردن هزینه‌های بهره‌گیری از یک فعالیت فرهنگی است.

«خرگوش باهوش و دو قصه‌ی نمایشی دیگر از کلیله و دمنه» با شمارگان 4000 نشخه و قیمت 12هزار و500 تومان قابل خریداری از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =