کد خبر: 275453
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
اکران ویژه فیلم در سینما کودک شهرکرد

«پایان رویاها» فیلم تولیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور اصحاب رسانه و روابط عمومی های ادارات به روی پرده می رود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان با تاکید بر اجرای فعالیتهای فرهنگی و معرفی بیشتر تولیدات کانون به جامعه از اکران فیلم پایان رویاها  با حضور اصحاب رسانه، روابط عمومی های ادارات و خانواده هایشان در بیست و سومین  روز از آذرماه سال جاری در سینما کودک کانون خبر داد.

وی با اشاره به اینکه سالن سینما کودک کانون در شهرکرد از 15 آبان ماه سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده است افزود: فیلمهای اکران شده در این سینما به صورت تخصصی متناسب با گروههای سنی کودکان و نوجوانان طراحی و به اجرا در آمده و مورد استقبال این قشر قرار گرفته است.

 رحیمی با عنوان اینکه اجراهای صبح سالن سینمای کانون مخصوص حضور دانش آموزان و کودکان مهادی کودک طراحی شده گفت: در اجراهای بعد از ظهر نیز کودکان و نوجوانان با خانواده های خود می توانند از خدمات این سینما بهره مند شوند.

 وی از تخفیف 50 درصدی برای دانش آموزان خبر داد و اضافه کرد این سینما در سانس های ویژه نیز آماده ی برگزاری جنگ های شادی برای کودکان و نوجوانان است و تخفیفهای ویژه ای را برای اجرای این فعالیتها به علاقه مندان خواهد داد.

  وی حضور اصحاب رسانه، روابط عمومی های ادارات و خانواده هایشان در اکران ویژه روز پنجشنبه  23 آذر ماه را فعالیتی در راستای تعاملات فرهنگی با ارگانهای مختلف دانست و افزود این اکران ویژه از ساعت 10 صبح الی 12 ظهر در سینما کودک شهرکر واقع در میدان ابوریحان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =