فرصت حضور در کانون را غنیمت بدانید

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تشبیه کانون به زمین کشاورزی، از کودکان و نوجوان خواست با بهره‌گیری از فرصت حضور در این مجموعه فرهنگی در مسیر ارتقای توان‌مندی‌های خود گام بردارند.

به ‌گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی با بیان این مطلب افزود: کودکان و نوجوانان امروز نیازمند مطالعه افزون‌ترند و لحظه لحظه‌ی حضور آینده‌سازان در فعالیت‌های کانون، به افزایش آگاهی‌های آنان کمک می‌کند.

نماینده مردم شهرستان رشت درمجلس شورای اسلامی هم‌چنین با مخاطب قراردادن اعضای کودک و نوجوان کانون اظهار داشت: حضور در فعالیت‌های کانون پرورش فکری و اندیشیدن پیرامون حوادث اطراف، ژرف‌اندیشی و تجسم فضای پیرامون، به رشد و بلوغ فکری شما کمک ‌می‌کند.

وی اضافه ‌کرد: علم و آگاهی، محصول زمین‌های کشاورزی کانون است و شما به عنوان اعضای این مجموعه‌ی فرهنگی علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت، با برداشت هدف‌مند این محصول در مسیر سوادآموزی و ارتقای آگاهی‌های خود حرکت می‌کنید.

ضرورت استفاده از فرصت حضور درمراکز فرهنگی هنری کانون و بهره‌گیری از توان‌مندی مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی، از دیگر محورهای سخنان این مسوول بود و وی با تاکید بر این مساله که نتیجه‌بخشی تلاش‌ها و تغییر نگرش مخاطبان از دست‌آوردهای عضویت ‌در کانون است، از کودکان و نوجوانان خواست فرصت را قدر دانسته و از این امکان مناسب برای ساختن آینده‌ای بهتر استفاده کنند.

اسفندیار ضیائی، مدیرکل کانون استان گیلان نیز ضمن قدردانی از نگاه ویژه مسوولان به حوزه‌ی کودک و نوجوان، به پیشینه و ظرفیت‌های کانون استان گیلان پرداخت و با تشریح‌ اولویت‌ها و نیازهای این مجموعه‌ی فرهنگی، بر ضرورت توجه افزون‌تر به خواسته‌های نسل کودک و نوجوان تاکید کرد.

وی بر همین اساس تجهیز، به‌سازی و هم‌چنین گسترش فضاهای آموزشی کانون را لازمه‌ی کمیت و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های کانون دانست و همراهی مسوولان، به ویژه نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی را برای تکمیل مرکز فرهنگی هنری بخش خمام این  شهرستان خواستار شد.

بنابراین گزارش بازدید از سالن سینمای کانون و حضور در کارگاه‌ فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری مرکز فرهنگی هنری مجتمع رشت، از دیگر برنامه‌های این روز غلامعلی جعفرزاده بود که با همراهی امیرمحمدپور گیلانی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری استان گیلان صورت‌ گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =