نشان‌های فرانسوی برای طلای آبی کودکان و نوجوانان ایرانی

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه‌های مسابقه‌ی بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال 2017 را نصیب خود کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این رویداد بین‌المللی با موضوع «آب، طلای آبی» برگزار شد و 40 کشور با ارسال 2هزار و 800 اثر در آن شرکت کرده بودند.

براساس این خبر، 6 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت نشان و دیپلم افتخار این دوره از رقابت شدند.

اثر مهسا فریدونی

تاثیر آب بر زندگی انسان‌ها و جانواران خشکی و دریاها به ویژه تاثیر آلودگی آب‌ها بر زندگی آبزیان دریایی از محوری‌ترین موضوع‌هایی است که کودکان و نوجوانان برگزیده ایرانی در آثارشان به تصویر کشیده‌اند.

برهمین اساس، «آندیا حیدری» 4 و نیم ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون کرمانشاه و «معصومه شرف‌الدینی» 8 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری طبس کانون خراسان‌جنوبی موفق به دریافت «نشان و دیپلم افتخار» این مسابقه شدند.

در عین حال، «معصومه میراحمدی» 12 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری بابا حیدر کانون چهارمحال و بختیاری، «روشا بابایی» 5 ساله از مرکز فرهنگی هنری آفرینش‌های تهران، «محمدصدرا تقی‌نژاد» 5 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری قائن کانون خراسان‌جنوبی و «مهسا فریدونی» 11ساله از مرکز فرهنگی‌هنری پلدختر کانون لرستان دیپلم‌های افتخار این مسابقه را از آن خود کردند.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 47 اثر در مسابقه‌ی بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال 2017 شرکت کرده بود.

اثر آندیا حیدری
اثر روشا بابایی
اثر معصومه میراحمدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =