درخشش کودکان و نوجوانان خوزستانی در نهمین جشنواره پژوهش کشور

کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری در نهمین جشنواره پژوهش کشور خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، 8 اثر پژوهشی اعضا کودکان و نوجوانان کانون خوزستان در نهمین دوره هفته پژوهش کانون کشور حائز رتبه‌های برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش پژوهش اعضا مراکز فرهنگی هنری کانون، علیرضا شاکرنسب، میلاد جمشیدی و عبدالله آبشین با اثر " آیا نخ بهتر صدا را منتقل می‌کند یا سیم؟" و علیرضا شبانه، حسین دستیار و مهرشاد فروزانی با اثر"کدام سریع‌تر می‌جوشد، آب معمولی یا آبی که در آن نمک حل شده باشد؟" هر دو از بهبهان، و مهرداد بدیعی فر و مهیار عبدویس زاده با اثر "آیا می‌توان با اسید موجود در لیموترش یک لامپ را روشن کرد؟ " از اهواز رتبه‌های برتر این جشنواره را کسب کردند.

همچنین در این جشنواره طراوت صیفی، ستاره خرم و آیدا یوسفی با اثر " آیا آهن‌ربا می‌تواند زیر آب هم خاصیت جاذب بودن اجسام آهنی را حفظ کند؟ "، فاطمه فدوی، حدیث محمدی و مژگان نردی زاده با اثر " تصاویر سه‌بعدی چگونه باعث خطای دید می‌شوند؟ " و حسین رضایی مزارعی و پارسا قاسمی با اثر" تولدی دوباره " همگی از بهبهان، مهیا ورمزیار، فاطمه آلبوغبیش و ریحانه نیازی با اثر "راز شناور ماندن" و مهیا دریساوی و سجاد خلوی زاده با اثر" شعبده‌بازی " از بندر امام خمینی (ره)، از سوی هیئت داوران نهمین جشنواره پژوهش کانون کشور شایسته تقدیر شناخته شدند.

کودکان و نوجوانان خوزستانی در این جشنواره برای کسب این موفقیت‌ها با 212 اثر پژوهشی دیگر از سایر استان‌ها رقابت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =