برپایی نمایشگاهی از نقاشی‌های آبرنگ دانش‌آموزان ناشنوا در کانون

نقاشی‌های آبرنگ هفت دختر ناشنوا از دانش‌آموزان مجتمع دخترانه نظام‌مافی تهران بر دیوارهای نگارخانه مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجتمع دخترانه ناشنوایان نظام مافی تهران این نمایشگاه را که از 40 اثر نقاشی آبرنگ هفت دختر دانش‌آموز سال سوم دبیرستان رشته گرافیک این مجتمع تشکیل شده است، طی روزهای 25 تا 29 آذر 1396 برپا می‌کند.

این آثار بیشتر با موضوع طبیعت و طبیعت بی‌جان حاصل هنرنمایی دانش‌آموزانی است که دوره 45 روزه کارورزی خود را زیر نظر دو تا سه مربی، تابستان امسال در این مجتمع گذرانده‌اند.

دوره کارورزی در این مقطع تحصیلی با این هدف برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان با یک هنر یا مهارت آشنا شوند و در آینده ضمن اشتغال به کسب درآمد نیز بپردازند.

بر اساس این گزارش نمایشگاه نقاشی‌های آبرنگ دانش‌آموزان ناشنوا همه روزه ساعت 8 صبح تا 20 شب با نمایش 40 تابلو در اندازه‌ی 90 در 70 سانتی‌متر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

دانش‌آموزان هنرمند این مدرسه طی سال‌های اخیر با موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های هنری روبرو بوده‌اند و رتبه‌های خوبی را کسب کرده‌اند در عین حال سال گذشته نیز آثار آنان در مراسم گشایش خط متروی ولی‌عصر(عج) تهران به نمایش درآمد.

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =