کد خبر: 275577
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
بازدید 1394
اعلام نتایج ششمین کمیسیون ثبت طرح و صدور مجوز اسباب‌بازی

نتایج ششمین نشست کمیسیون ثبت طرح و صدور مجوز از سوی دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی اعلام شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این کمیسیون 94 پرونده مورد بررسی و صدور رأی قرار گرفت که از این تعداد، 30 پرونده ثبتی و 6 اسباب‌بازی خواستار مجوز تولید و 30 سرگرمی مربوط به بخش واردات اسباب‌بازی در گمرک‌های مربوط به حوزه ستادی دبیرخانه بودند.

 بر اساس اعلام این دبیرخانه از مجموع پرونده‌های ثبتی، 30 پرونده از نظر ثبت بلامانع تشخیص داده شد که از نظر گروه‌بندی اسباب‌بازی‌ها ، 7 پرونده در گروه آموزشی و کمک‌آموزشی 5 پرونده در گروه فکری، 7 پرونده در گروه فرهنگی‌هنری و 3 پرونده در گروه الکترونیکی و رایانه‌ای  قرار داشتند.

هم‌چنین از مجموع پرونده‌های متقاضی مجوز تولید با 6 پرونده موافقت و 33 پرونده درخواست ثبت به دلیل عدم احراز شرایط در این کمیسیون رأی نیاورد اما با مجوز تولید 8 پرونده موافقت شد.

مجموع پرونده‌های مجوز تولید در این کمیسیون 30 پرونده است که از نظر گروه‌بندی اسباب‌بازی 5 پرونده حرکتی مهارتی، 5 پرونده در گروه فکری ، 3 پرونده فرهنگی هنری و 3 پرونده الکترونیکی و رایانه‌ای است.

در حال حاضر اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌های در 6 گروه حرکتی مهارتی، آموزشی و کمک آموزشی‌، فکری، فرهنگی هنری، کمک درمانی، الکترونیکی و رایانه‌ای مورد بررسی و صدور رأی قرار می‌گیرد.

برای مشاهده‌ی لیست پروندههای ثبتی بررسی شده در ششمین جلسه کمیسیون اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =