جواد رضائیان در بخش اقدام پژوهی از کانون اردبیل برگزیده شد

با معرفی پژوهشگران برگزیده نهمین دوره‌ برنامه‌های هفته‌ی پژوهش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جواد رضائیان از کانون اردبیل برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در این دوره پژوهش‌های اعضا، مربیان و کارشناسان در سه بخش مقاله، طرح و پایان‌نامه و اقدام‌پژوهی موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت و صاحبان آثار برگزیده و شایسته‌ی تقدیر هر بخش جداگانه معرفی شدند.

بر همین اساس در بخش اقدام پژوهی «راه‌کارهای علاقه‌مندسازی اعضای نوجوان پسر مرکز شماره دو کانون اردبیل به فعالیت‌های نجوم» اثر جواد رضائیان مربی مسئول مرکز یک کانون اردبیل ازجمله برگزیدگان این بخش بود.

شایان‌ذکر است، پژوهشگران کانون استان اردبیل با ارسال 21 اثر در نهمین جشنواره هفته پژوهش اداره کل آموزش و پژوهش کانون شرکت کرده بودند.

«فراهم کردن زمینه بروز استعداد، خلاقیت و توانایی پژوهش‌گری در اعضا، مربیان و سایر علاقه‌مندان»، «کمک به ارتقای بینش و نگرش پژوهشی در کانون»، «معرفی پژوهش‌گران (اعضا، مربیان و کارشناسان) و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های کانون» اهداف این دوره از جشنواره بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =