کد خبر: 275596
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
بازدید 914
گیلانی‌ها در جمع برترین پژوهش‌گران کانون کشورجای گرفتند

با اعلام اسامی برترین‌های نهمین دوره‌ برنامه‌های هفته‌ی پژوهش کارشناس، مربی‌مسوول و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در جمع برترین‌ها عرصه‌ی پژوهش این معرفی‌شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، در این دوره پژوهش‌های اعضا، مربیان و کارشناسان در سه بخش مقاله، طرح و پایان‌نامه و اقدام‌پژوهی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و صاحبان آثار برگزیده و شایسته‌ی تقدیر هر بخش جداگانه معرفی شدند.

برپایه این گزارش، در بخش اقدام‌پژوهی، فاطمه جاوید طبع‌پسند، کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان گیلان در میان ۱۲۳ اثر ارسالی از کانون‌های سطح‌ کشور، با پژوهش«چگونه می‌توانم مربیان فرهنگی را به اقدام‌پژوهی علاقه‌مند کنم؟» درجمع ۵ برگزیده این بخش قرارگرفت.

در همین زمینه بتول آقاجانی، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شفت نیز با پژوهش «چگونه توانستم میزان مطالعه‌ی کتاب اعضای نوجوان دختر مرکز شفت را افزایش دهم؟» به عنوان دیگر برگزیده بخش اقدام‌پژوهی انتخاب شد.

برهمین اساس سیده نرجس میر مطلبی، عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری لاهیجان با پژوهش«بررسی تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام در نوجونان دختر ۱۳ الی ۱۵ سال» و در سایه‌ی راهنمایی شراره میرعباسی، مربی فرهنگی این مرکز، در جمع تقدیرشدگان نهمین دوره برنامه‌های هفته پژوهش جای گرفت.

گفتنی است، ۸۰ اثر پژوهشی در بخش‌های: پایان‌نامه، اقدام پژوهی اعضاء و طرح پژوهشی به اداره کل کانون استان ارسال شد که داوران از این میان ۱۷ اثر را انتخاب و  به دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری پژوهش کانون کشور ارسال کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =