کد خبر: 275652
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
جذب مدرس در کانون زبان شعبه فارسان انجام شد

5 مدرس در سه مقطع کودک، نوجوان و بزرگسال کانون زبان ایران شعبه فارسان جذب شدند.

به گزارش ورابط عمومی اداره کل کانون استان: محمد مردانی مدیر کانون زبان استان با اشاره به افزایش شعب آموزشی کانون زبان ایران در استان از جذب 5 مدرس در سه مقطع کودک، نوجوان و بزرگسال در شهرستان فارسان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کانون زبان یک مرکز دولتی است افزود:بیش از 3 هزار و 500 زبان آموز در استان مشغول به آموزش و 3 هزار زبان آموز نیز در نوبت انتظار جهت آموزش در این مرکز هستند.

مردانی اضافه کرد: در شهرستان شهرکرد مرکز کانون زبان ایران شهید باهنر در بخش آقایان و مرکز کوثر در بخش بانوان فعال بوده و شهرستانهای بروجن، فارسان و فرخشهر نیز با چند کلاس آموزشی مشغول به کار هستند.

رئیس کانون زبان ایران افزود:  جذب مدرس زبان یکی از مشکلات اصلی در راستای زبان‌آموزی در این استان است و در مراکز زبان‌ آموزی از مدرسان بسیار مجرب استفاده می‌شود.

وی با اشاره به آموزه‌های معتبر این کانون در خاورمیانه افزود: کتاب‌های کانون زبان ایران متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی تدوین می‌شود و آموزش در سراسر کشور به صورت یکسان صورت می‌گیرد.

این مسؤول از فراهم بودن شرایط برای آموزش زبان‌آموزان در نقاط مختلف کشور در این کانون خبر داد و یادآور شد: توسعه آموزش زبان‌های مختلف به ویژه عربی و فرانسه با توجه به جذب مدرس در مراکز کانون زبان ایران چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =