درخشش دو عضو تهرانی در مسابقه بهره‌وری آب

اعضای مراکز شماره 12 و 32 کانون استان تهران در سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ایران با موضوع « بهره‌وری آب» تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در مراسم اختتامیه و تجلیل از آثار برتر سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ایران که با موضوع « بهره‌وری آب» در تالار «استاد شهناز» خانه هنرمندان ایران برگزار شد، از ۱۰ اثر برتر در۴ گروه سنی تقدیر شد.

بنابراین گزارش، از میان ۱۸۵۰ اثر در چهار رده سنی، "علیرضا محمد نیا " عضو مرکز شماره 12 در گروه سنی (7 تا 9 سال) به‌عنوان برگزیده شناخته شد.

همچنین در بخش گروه سنی (10 تا 12 سال) " امیرحسین نساج " عضو مرکز شماره ۳۲ کانون استان نیز شایسته تقدیر شد و با اهدای لوح و جوایزی از آن‌ها تجلیل شد. 

داوری آثار این مسابقه را  مامک یحیی پور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ثریا حبیبی از انجمن هنرمندان نقاش ایران و نادر موسوی فاطمی از موسسه سرزمین باران بر عهده داشتند.

همچنین آثار این دو عضو هنرمند و خلاق در نمایشگاه آثار برتر این مسابقه در خانه هنرمندان در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

گفتنی است سارا سمایی مربی نقاشی "علیرضا محمد نیا" و فریده فراهان نژاد مربی نقاشی "امیرحسین نساج" بوده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =