کد خبر: 275824
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
پژوهشگران برتر کانون معرفی شدند

نفرات برگزیده نهمین دوره‌ برنامه‌های هفته‌ی پژوهش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در این دوره پژوهش‌های اعضا، مربیان و کارشناسان در سه بخش مقاله، طرح و پایان‌نامه و اقدام‌پژوهی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و صاحبان آثار برگزیده و شایسته‌ی تقدیر هر بخش جداگانه معرفی شدند.

داوران نهمین دوره برنامه‌های هفته‌ی پژوهش، در بخش آثار پژوهشی اعضای مراکز سراسر کشور و از میان آثار ارسالی به دبیرخانه، ۱۷ اثر ارسالی از استان‌های مختلف را برگزیده و ۳۰ اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

عماد یعقوبی، امیرمحمد تقی‌نژاد و امیرسجاد مولوی با تحقیق «آب طلاست» از شهرستان تربت‌حیدریه به بررسی راه‌های کم مصرف کردن آب در کشاورزی و اندازه‌گیری مقدار صرفه‌جویی آب پرداختند و توانستند عنوان برگزیده بخش پژوهش اعضا را از آن خود کنند.

محسن رحیمی خجسته با تحقیق «زنده بی‌جان» و امین لایق و علی لایق با ارائه پژوهش «چرا مرغ مادر بزرگم روزی یک تخم می‌گذارد» از اعضای نوجوان مرکز قوچان نیز برگزیده نهمین دوره برنامه‌های پژوهش کانون شدند.

سیما خوشخوی، مهرناز باقریان و متینا رحمانی از شهرستان قوچان نیز با ارائه پژوهشی درباره «شخصیت بخشی در شمال خراسان» شایسته تقدیر شناخته شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =