موفقیت ۳ عضو کانون استان اردبیل در سومین مسابقه نقاشی سازمان ملی بهره‌وری ایران

اعضای کانون پرورش فکری استان اردبیل با کسب ۳ عنوان برگزیده در سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ایران با موضوع «بهره‌وری آب» افتخارآفرینی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، برگزیدگان سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ایران با موضوع «بهره‌وری آب» معرفی شدند.

در مراسمی که با حضور علی‌اکبر اولیاء رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در تالار «استاد شهناز» خانه هنرمندان ایران برگزار شد، از ۱۰ اثر برتر در هر یک از ۴ گروه سنی شامل ۳ اثر «برگزیده»، ۴ اثر «شایسته تقدیر» و ۳ اثر «راه‌یافته به نمایشگاه» با اهدای لوح به امضای ریاست سازمان ملی بهره‌وری ایران و اهدای جوایزی تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، زهرا شمس قوجه بیگلو در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و حسن محمدی در گروه سنی ۱۳ تا ۱۶ سال از مرکز شماره سه کانون اردبیل برگزیده شدند و نقاشی نیوشا جمالی از مرکز کانون نیر در بخش «راه‌یافته به نمایشگاه» انتخاب شد.

این در حالی است که کانون پرورش فکری استان اردبیل با ارسال ۲۵ اثر نقاشی در این مسابقه شرکت کرده است.

گفتنی است، هم‌زمان با این مراسم، نمایشگاهی از آثار برتر سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان، در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =