کد خبر: 275872
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
بازدید 1239
مسابقه نقاشی " حمل و نقل و راهداری" در عنبرآباد برگزار شد

مسابقه نقاشی "حمل و نقل و راهداری" در نگاه کودکان و نوجوانان در عنبراباد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، این مسابقه با هدف  آموزش و فرهنگ سازی استفاده از حمل و نقل عمومی ، راه‌داری و کاهش تصادفات جاده ای با شرکت ۶۰ کودک و نوجوان عنبرابادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برپا شد.

ایمنی در جاده، نماز در سفر، راه‌داران فداکار و حمل و نقل عمومی  با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل عمومی جاده ای  از محورهای این مسابقه بود که با همکاری کانون پرورش فکری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.

مهدی پورجمعه ریس اداره راهداری و حمل و نقل عمومی جاده ای شهرستان عنبراباد  نیز با حضور در این برنامه فرهنگ ساز در زمینه راهداری  و شیوه‌های کاهش تصادفات جاده‌ای را امری مهم و قابل توجه دانست و گفت:  آغاز این فرهنگ سازی بهتر است از سنین پایین تر انجام شود تا در آینده، شاهد تصادفات کمتر به ویژه در جنوب کرمان باشیم.

پورجمعه با قدردانی از مسوول و مربیان کانون پرورش فکری عنبراباد، اظهار امیدواری کرد در آینده  نزدیک تفاهم‌نامه همکاری بین راهداری و کانون پرورش فکری شهرستان امضا شود.

مسابقه نقاشی حمل و نقل و راهداری به مدت یک هفته در عنبرآباد برگزار می‌شود و پس از داوری آثار به ۵۰ اثر برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =