کد خبر: 275942
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
از برگزیدگان طرح کتابخوانی مازندران تقدیر شد

همزمان با هفته پژوهش از برگزیدگان طرح کتابخوانی کانون پرورش فکری مازندران تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، ترویج کتاب‌خوانی و اجرای برنامه‌های کتاب محور در مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری  یکی از محوری‌ترین فعالیت مراکز فرهنگی و هنری است.

 این مراکز در تمام طول سال با محورقراردادن این موضوع, به طراحی و اجرای برنامه های متنوع برای توسعه‌ی فعالیت کتاب‌خوانی در کودکان ونوجوانان می نمایند.

این برنامه‌ها در قالب یک فرایند یک‌ساله با هدف:ایجاد علاقه و ترویج مطالعه در میان مخاطبین-انتخاب کتاب مناسب مخاطبین - ارتقاء مهارت خواندن مخاطبین و تلاش در جهت تعمیق مهارت خواندن( خواندنی که منجر به بهتر اندیشیدن شود)  دنبال می شود.

بر این اساس، مربیان مراکز با در نظر داشتن هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی میان کودکان ونوجوانان  عضو، 23طرح به استان ارسال کردند که از میان آنها  4 طرح به عنوان طرح برگزیده به کانون پرورش فکری کشور معرفی شد.

همچنین در آیینی از مسؤولان و مربیان برگزیده این طرح در هفته پژوهش تقدیر شد.

این گزارش می افزاید: مائده موجرلو و ایمانه رجبی با طرح" مزایده ی کتاب" از مرکز گلوگاه - فاطمه نعمتی با طرح" کتابهای شبیه به هم"  و "مشاعره با کتاب"  از مرکز رامسر و مقداد آبرنج با طرح" من وکتابم" از مرکز دلگشا  از برگزیدگان طرح کتاب‌خوانی کانون مازندران بودند.

گفتنی است از طرح اقدام پژوهی با عنوان" راه کارهای پرهیز از انباشت کتابهای برگشتی در تابستان"  از نیره احمری و شکیبا جهانی  از مرکز بهشهر نیز تقدیر شد.

آیین تقدیر از برگزیدگان طرح کتاب‌خوانی با حضور مدیر کل آموزش و پژوهش کانون کشور، مدیر کل کانون مازندران در جشن هفته پژوهش در کانون پرورش فکری  رامسر صورت پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =