مربی خوزستانی برترین داستان‌نویسان رضوی جشنواره قصه‌گویی شد

مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیده‌ی بخش داستان‌نویسی رضوی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، آسیه رحمتی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 4 اندیمشک با داستان «زیر نور خورشید» از استان خوزستان، عنوان برگزیده‌ی اصلی بخش داستان‌نویسی رضوی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را کسب کرد.

در این بخش همچنین لیلا سپهری و منصوره محمدی با داستان‌های «چای و نبات» و «کفشداری شماره 17» دو مربی فرهنگی دیگر کانون در شهرهای بندر امام و امیدیه نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

بر اساس این گزارش، هیئت‌داوران این جشنواره متشکل از سودابه امینی، کامران شرف‌شاهی و مصطفی رحماندوست همچنین رضیه فعله‌گری با داستان «می‌فهمی لیلا؟» و معصومه کریمی با داستان «اینجا همه زائریم» هر دو از استان همدان را دیگر برگزیدگان اصلی این مسابقه معرفی کردند.

همچنین در این مسابقه از لیلا تقوی با داستان «باغ هزار دخترون»، سمیه آورند با داستان «همسفر خورشید» و نرگس عرفانی‌نیا با داستان «کوه سنگی» هر سه از استان فارس، الهام فلاح‌یساولی از خراسان رضوی با داستان «صاحب این خانه»،‌ آزاده تحویلی با داستان «کاشی‌های فیروزه‌ای اینجا گوش دارند» از استان اصفهان و ماندانا واحدی با داستان «گمشده» از استان تهران در فهرست تقدیرشدگان قرار دارند.

هیئت‌داوران همچنین با توجه به سطح کیفی داستان‌های ارائه‌شده، هشت داستان را برای چاپ در کتاب جشنواره انتخاب و معرفی کردند.

گفتنی است این مسابقه هم‌زمان با فراخوان جشنواره از مربیان کانون و داستان‌نویسان آزاد دعوت کرد تا آثار خود با موضوع امام رضا (ع) را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

با پایان مهلت ارسال آثار، هیئت‌داوران متشکل از سودابه امینی، کامران شرف‌شاهی و مصطفی رحماندوست 76 اثر را بررسی کردند. از این تعداد 47 داستان متعلق به مربیان کانون و 29 داستان از سوی مخاطبان آزاد خلق شده بود.

برندگان این مسابقه جوایز خود را در آیین پایانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =