کانون آذربایجان شرقی رتبه برتر ساماندهی اوقات فراغت سال 96 استان را کسب کرد

در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در بین سه دستگاه برتر در زمینه ساماندهی اوقات فراغت معرفی و از مدیر کل کانون تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این مراسم که در محل استانداری و با حضور دکتر شهرتی‌فر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران کل ادارات و نهادهای استان برگزار شد، کانون آذربایجان شرقی به همراه شهرداری تبریز و اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان سه دستگاه نمونه  استان معرفی گردید.

هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان در این مراسم با ارائه گزارش از فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت، به افزایش کارگاه‌های ویژه تابستان و نیز رشد قابل توجه مراجعان و مخاطبان مراکز فرهنگی هنری کانون در سال جاری اشاره و تاکید کرد: از آنجا که تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در طول سال در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است که، این کارگاه ها در طول سال تداوم دارد.

وی با تقدیر از تلاش مربیان و همکاران ستادی کانون در زمینه فعالیت‌های مرتبط با غنی‌سازی اوقات فراغت، برگزاری اردوی برون استانی نوجوانان پسر منتخب مراکز کانون در اردوگاه دلگشای چالوس با موضوع بازی، آب و طبیعت، برگزاری جشن‌های قصه‌گویی در سراسر استان، اجرای جشن‌های دهه کرامت و حضور موفق کودکان و نوجوانان استان در جشنواره بین‌المللی رضوی، برگزاری جلسات نقد و حوزه‌ای کتاب در شهرهای مختلف استان، ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک، بزرگداشت روز ادبیات کودک و ده‌ها برنامه و فعالیت فرهنگی هنری در کنار برنامه‌ها و فعالیت‌های جاری مراکز کانون را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که در طول تابستان سال جاری همراه با کارگاه‌های ویژه اجرا و مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

یوسف‌زاده افزایش این فعالیت‌ها در تابستان سال جاری را نشان از اعتماد خانواه‌ها به کانون عنوان کرد و از مراکز کانون استان به جهت اهتمام در ثبت این فعالیت‌ها در سامانه کشوری اوقات فراغت قردانی کرد.

در این مراسم از نازیلا قاسم‌زاده مربی مسئول مرکز شماره 3 کانون تبریز نیز به عنوان یکی از پایگاه های برتر اوقات فراغت استان آذربایجان شرقی و نیز مهدی عظیمی‌پور به عنوان کارشناس رابط اوقات فراغت کانون استان قدردانی شد.

گفتنی است در لوح تقدیر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین استاندار در ساماندهی امور جوانان از مساعی و تلاش‌های درخور تحسین مدیر کل کانون استان و همکاران ایشان در راستای ساماندهی به رونق بخشی و برگزاری موفق برنامه‌های اوقات فراغت در سال 96 تقدیر و تشکر شده است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =