کودکان سرمایه های کشور هستند

صبح روزسیزدهم دی ماه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان با بافرماندار الشتردیدار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان با قدرت الله فلاح نژاد فرماندار الشتردیدار کردند.

دراین دیدارفلاح نژادضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و همکاران  کانون در فرمانداری بر تعامل بیشتر کانون با فرمانداری تاکید کرد.

فرماندار الشتر گفت:  بنده به فعالیت های کانون اعتقاد دارم و و همکاری با کانون افتخار می کنم.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه نکته که فعالیت های فرهنگی هنری باعث رشد وشکوفایی کودکان ونوجوانان می شود افزود: هر دانش آموزی فقط برای یک بار به مراکز کانون بیاید جذب کانون خواهد شد ودر تربیت وآینده وی تاثیرمثبت خواهد داشت.

وی با بیان این نکته که از نزدیک با فعالیت های مربیان کانون آشنایی هستم اضافه کرد: کودکان سرمایه های کشور هستند و باید برای این قشرآینده ساز هزینه کرد.

فرماندار الشتر با اشاره به مرکز درحال ساخت کانون دراین شهرستان گفت : برای تکمیل این پروژه همکاری های لازم را انجام داده وپیگیری خواهیم کرد.

در ادامه این نشست صمیمی مدیرکل کانون لرستان باتقدیر وتشکر از پیگیری های فرماندار الشتر و همکاران آن مجموعه به خاطر حمایت های ویژه از کانون گفت: در صورت تخصیص وجذب اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه مرکز2الشتر، این مرکز به زودی افتتاح شده و با شروع به کاراین مرکزتعدادزیادی ازدانش آموزان شهرستان از فعالیت های کانون بهره مند خواهند شد.

محمد جوادمحمدی درادامه به نیاز افتتاح یک مرکز فروش درشهرستان الشتر اشاره کردوافزود: تولید محصولات نوشت افزار، اسباب بازی وسرگرمی، کتاب وفیلم در  کانون عرضه می شود که همگی مورد تایید شورای اسباب بازی است واین محصولات باید به راحتی در دسترس کودکان ونوجوانان هم استانی قرار گیرد.

وی با بیان این نکته که در مراکزکانون پرورش فکری استعدادهای دانش آموزان شکوفا می شود، تصریح کرد: مراکز کانون با ارایه کتابهای مختلفی با موضوع های متنوعی از جمله: اسلامی، هنری، علمی، داستانی وغیره و اجرای فعالیت های فرهنگی هنری وادبی، زمینه رشد فکری کودکان ونوجوانان را فراهم می کند.

دراین نشست، مرتضی مهدوی کیامعاون فرماندار، عبدالمحمدیوسفوندمعاون عمرانی و روح االله زمانیان کارشناس روابط عمومی فرمانداری، اشرف حسنوندمربی مسئول مرکزالشتر و کمال گلمرادی کارشناس روابط عمومی کانون استان، حضور داشتند.

محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =