کسب سه رتبه اول در سی و پنجمین مسابقات فرهنگی و هنری کشور

اعضای نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری و علمی علوم و نجوم کانون پرورش فکری استان زنجان در سی و پنجمین مسابقات فرهنگی و هنری کشور سه رتبه‌ی اول را در بخش‌های مختلف کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به نقل از طلعت آقاجانلو مسئول مرکز علوم و نجوم؛ درمراسم اختتامیه سی و پنجمین مسابقات فرهنگی هنری کشوری آموزش و پرورش سه نفر ازاعضاء مرکز علوم و نجوم در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح کشوری افتخار آفرینی کردند.

در این مسابقات زهرا عبدلی رتبه اول کشوری در رشته «نقد ادبی»، محمد رضا خان‌محمدی و سینا حسنلو  هر دو رتبه اول کشوری را در رشته «نمایشنامه خوانی» کسب کردند.

نوجوانان برگزیده دراین مسابقات از اعضاء فعال مرکز بوده و همراهی مربیان مرکز علوم و نجوم زنجان در راستای راهنمایی این اعضا تاثیر بسزایی در کسب موفقیت آن‌ها داشته است.

در مسابقات فرهنگی هنری، 7 میلیون دانش آموز معادل حدود 60 درصد جمعیت دانش‌آموزان کشور مشارکت داشته‌اند و روند شرکت دانش‌آموزان در این فعالیت‌ها هر سال رو به رشد و نشانگر علاقه‌مندی آنها نسبت به حضور در فعالیت‌های فوق برنامه است.

در این مسابقات که در دو بخش پسران و دختران برگزار خواهد شد  2 هزار و 200 دانش آموز هنرمند برگزیده در 30 رشته فرهنگی و هنری بایکدیگر رقابت کردند.

مراسم تجلیل از برگزیدگان این مسابقات، آذر ماه سال جاری در سالن سهروردی زنجان با حضور مسئولین استانی برگزار گردید.

شایان ذکر است اجرای این مسابقات نقش موثری در شناسایی، رشد، شکوفایی و ساماندهی استعدادها و توانمندی های ذاتی فرهنگی، ادبی و هنری آینده سازان ایران اسلامی همسو با معیارهای نظام اسلامی و اعتلای فرهنگ عمومی مبتنی بر آموزه‌های دینی و ملی جزو اهداف این مسابقات می باشد.

سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان پسر و دختر سراسر کشور به مدت هشت روز در نیشابور برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =