«الهی تبار»، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه: فعالیت های کانون می تواند به کسب مهارت و تجربه در کودکان کمک کند

«محمد ابراهیم الهی تبار»، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه: فعالیت های کانون علاوه بر ایجاد تفکر و خلاقیت در نوجوانان، می تواند به کسب مهارت و تجربه در کودکان کمک  کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در روز پنج شنبه 14 دی ماه 1396 ، «مهناز فتاحی»، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و « محمدابراهیم الهی‌تبار»، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با یکدیگر دیدار کردند.

در این دیدار گزارش مفصلی از اقدام های انجام شده از سوی ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری در مناطق زلزله زده از سوی سرپرست اداره کل کانون استان کرمانشاه به وی ارایه شد.

در این دیدار، فتاحی به ارایه گزارش برنامه های فرهنگی صورت گرفته از سوی کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان زلزله زده و موانع و مشکلات در خصوص فعالیت های مربیان کانون در این مناطق پرداخت.

«الهی تبار» نیز با ابراز خرسندی از فعالیت ها صورت گرفته از سوی ستاد امداد فرهنگی کانون پرورش فکری، این فعالیت ها را تحسین کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه خود در دوران کودکی از اعضای کانون پرورش فکری بوده است، به یادآوری چند خاطره از دوران عضویتش در کانون پرداخت.

وی همچنین، کانون را محلی برای کسب تجربه و مهارت فرهنگی و تربیتی عنوان کرد و افزود: فعالیت های کانون علاوه بر ایجاد تفکر و خلاقیت در نوجوانان می تواند به کسب مهارت و تجربه در کودکان کمک  کند.

الهی تبار، برنامه های ارایه شده کانون در مناطق زلزله زده را؛ برنامه هایی خلاق و شگفت انگیز توصیف کرد که روح آدمی با دیدن آنها جلا پیدا می کند.

وی افزود: ما حامی برنامه ها و فعالیت های کانون خواهیم بود.

در ادامه این دیدار، فتاحی به ارایه برنامه های پیش روی اداره کل کانون استان پرداخت.

وی به پیش بینی و اجرای فستیوال بزرگ نمایش های عروسکی از سوی اداره کل کانون پرورش فکری اشاره کرد که این برنامه با استقبال معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیز روبه رو شد.

همچنین سرپرست اداره کل کانون استان از آمادگی تاسیس مراکز جدید کانون در مناطق زلزله زده؛ «ازگله، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی» خبر داد و افزود: با دایر کردن مراکز کانون در مناطق زلزله زده، فعالیت های فرهنگی با محوریت عدالت اجتماعی برای کودکان و نوجوانان در این مناطق فراهم خواهد شد.

در پایان این دیدار، فتاحی از الهی تبار برای حضور در برنامه های پیش روی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه دعوت کرد.

الهی تبار نیز با ابراز خشنودی از حضور « مهناز فتاحی» به عنوان مدیری توانمند و آشنایی با وی به عنوان یکی از بانوان نویسنده، اظهار امیدواری کرد که با نگاه فرهنگی و عمیق وی، کانون روزهای خوبی را تجربه کند و کودکان و نوجوانان کرمانشاهی، شاهد ارتقای کمی و کیفی فعالیت های کانون استان کرمانشاه باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =