نقش‌آفرینی اعضای کانون گلستان در سومین مسابقه نقاشی سازمان ملی بهره‌وری ایران

در مراسمی با حضور مهندس علی‌اکبر اولیاء، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری گلستان در بین نفرات برگزیده سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ایران با موضوع بهره‌وری آب، خوش‌درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این مراسم که در تالار «استاد شهناز» خانه هنرمندان ایران و با حضور برگزیدگان این مسابقه برگزار شد، از مجموع ۱۸۵۰ اثر رسیده در چهار رده سنی ۴ تا ۶، ۷ تا ۹، ۱۰ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۶ سال به دبیرخانه این مسابقه، ۳ عضو فعال کودک و نوجوان کانون گلستان موفق به کسب مقام‌ برگزیده شدند.

بر این اساس از آرمین‌صفری عضو مرکز شماره ۳ کانون گرگان به عنوان برگزیده اول گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و کوثرکیائی عضو  مرکز شماره یک کانون گرگان به عنوان برگزیده اول گروه سنی ۱۳ تا ۱۶ سال تجلیل شد.

هم‌چنین اثر هنری نیلوفر رحیمی عضو مرکز شماره کانون گرگان در میان آثار تجلیلی راه‌یافتگان به نمایشگاه خوش‌درخشید.

به گفته سیدرهبان مسلمی‌عقیلی کارشناس هنری کانون گلستان هدف از برگزاری این رقابت هنری، تقویت سطح آگاهی و توجه کودکان و نوجوانان در زمینه اصلاح الگوی مصرف، حفاظت از منابع طبیعی و بهره‌وری آب، ترویج فعالیت‌ها و اقدامات بهره‌ورانه در جامعه بوده است.

 گفتنی است مهیا شهسواری و ربابه‌ کلاتی نقش هدایت‌گری اعضا را در این افتخارآفرینی برعهده داشتند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =