کد خبر: 276099
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
بازدید 1630
پرتال کودک24

پرتال کودک 24، فضای مناسبی برای استفاده کودکان و نوجوانان، والدین، مربیان، پژوهشگران حوزه کودک و نوجوان درکانون پرورش فکری

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان در خصوص پرتال کودک گفت: با این پرتال فضایی امن به منظور ارائه محتوایی مناسب و جامع در حوزه های متنوع فرهنگی، علمی، ادبی و هنری به مخاطبان کودک و نوجوان ایجاد شده است.

محمدی با اشاره به ایجاد فضایی زنده و پویا جهت تعاملی مستقیم میان کودکان و نوجوانان و خالقان آثار

افزود: یک بانک اطلاعاتی جامع نیز در حوزه کودک و نوجوان به منظور معرفی فعالان فرهنگی و هنری و انواع آثار فرهنگی  شامل کتاب، نشریه، فیلم، پویانمایی، موسیقی و سرگرمی در این حوزه  به راحتی در دسترس است.

وی اضافه کرد: انتشار آثار در «پرتال کودک 24» باید از لحاظ کیفی و محتوایی مورد تاییدکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشدو در صورتی که محتوا برای مخاطب کودک و نوجوان مناسب نباشد نمایش داده ‌نخواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان اظهارداشت: این پرتال با بخش های، کتاب، داستان، شعر، کاردستی، بازی و سرگرمی، فیلم و صوت، اسباب بازی، عکس، ویدیو، بانک اطلاعاتی به راحتی در دسترس کودکان ونوجوانان می باشد.

محمدی درپایان گفت: درآماری که توسط اداره کل فناوری اطلاعات وتحول اداری کانون ارایه شده است: بالاترین میزان محتوای بارگذاری شده درپرتال به ترتیب مربوط به استان‌ها، ایلام، مازندران، لرستان، کهگیلویه وبویراحمد، قم، چهارمحال وبختیاری است و بالاترین میزان بازدید مربوط به بخش‌های کاردستی‌های علمی- کاردستی- بازی- کتاب- داستان- شعراست.

همچنین از تیر ماه 1395 تا به حال (10426پست )در پرتال کودک ونوجوان و از دی ماه 95 تا به حال(2192 ویدیو) در ویدیا بارگذاری شده است و از بالاترین عبارت‌های جستجو شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: نویسندگان وتصویرگران کودک- انتشارات کودک- مکان‌های ورزشی- (باشگاه‌ها و استخرها) - فروشگاه‌های کودک – فیلم‌های کیارستمی اشاره کرد.

گفتنی است جهت ارایه آثارفرهنگی، هنری وادبی خودمی توانیدباتلفن های 06633237779 و 06633237778 اداره کل کانون پرورش فکری تماس حاصل فرمایید.

معرفی پرتال کودک درمراکزکانون لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =