استفاده از ظرفیت های داخلی کانون استان جهت انجام برنامه های گسترده دهه فجر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی را با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با انقلاب اسلامی برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، جلسه هماهنگی برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل، معاون و مسوولین واحدهای کانون برگزار شد.

مدیرکل با تاکید بر انجام برنامه های باکیفیت و ثمربخش با موضوع انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری به عنوان مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی را با همکاری سایر سازمان ها در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد کرد.

مهدی قربانی با اشاره به اهمیت انتقال دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به نسل جدید افزود: لازم است با انجام برنامه های متنوع دستاوردهایی که در ایام انقلاب به دست آمده را به کودکان و نوجوانان اطلاع رسانی و منتقل کنیم.

وی هم چنین ادامه داد: باید از ظرفیت های داخلی کانون پرورش فکری استان جهت انجام برنامه های فرهنگی،هنری و ادبی بیشتر استفاده کرد تا استعدادهای موجود در اعضای مراکز به بهترین صورت ممکن شکوفا شود.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر ضمن اعلام پیشنهادات خود با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر فعالیت های دهه مبارک فجر مهمترین برنامه های خود را عنوان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =