لینک خرید اینترنتی : اجرای نمایش کلوچه های خدا در سینما کانون مازندران

کانون پرورش فکری مازندران همزمان با دهه فجر، نمایش "کلوچه های خدا" را در سینما کانون این اداره کل اجرا می نماید.

لینک خرید اینترنتی بلیط برای سانس ساعت 18 ویژه عموم و خانواده 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، نمایش «کلوچه‌های خدا» به کارگردانی "آرش شریف‌زاده" همزمان با روزهای مبارک دهه‌ فجر انقلاب اسلامی در سالن سینما کانون  این اداره کل اجرا می شود.

نمایش «کلوچه‌های خدا» دومین تولید مرکز تولید تئاترو تئاتر عروسکی کانون، از طرح «کتاب – تئاتر» کانون پرورش فکری در سال ۱۳۹۴ است. این نمایش داستان بچه خرسی را روایت می‌کند که می‌خواهد برای تشکر از خدا به خاطر همه‌ زیبایی‌هایی که خلق کرده، هدیه‌ای ببرد اما نمی‌دانست چه‌طور این کار را انجام بدهد. او در این راه با کلاغی همسفر می‌شود و...

این نمایش اقتباسی از کتاب «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی "کلر ژوبرت" از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

این اثر نمایشی؛ برنده ۶ جایزه از بیست و سومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان، در بخش‌های: جایزه ویژه هیات داوران - بهترین نویسنده - بهترین کارگردانی - بهترین بازیگر زن- بهترین بازیگر مرد و  بهترین موسیقی است و به عنوان یک نمایش فاخر می تواند به معرض دید کودکان، نوجوانان و عموم خانواده‌ها قرار گیرد.

بر این اساس، اداره کل کانون مازندران همزمان با دهه فجر و بهمن ماه سال جاری، این نمایش را در سه سانس: صبح ‌ها 30/8 تا  30/ 9-  10 تا   11  وعصرها   14 تا  16 و همچنین سانس ویژه عموم وخانواده های محترم : ساعت   18به روی صحنه می برد.

علاقمندان می توانند به صورت حضوری به نشانی: ساری خیابان رودکی(شهبند) جنب بوستان سنگ، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران مراجعه و نیز از سایت:www.iranejra.com جهت تهیه بلیط اقدام کنند.

همچنین می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 68و66-33608565 و تلفن همراه : 09119232910  تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =