برنامه‌های متنوع و شاد برای کودکان و نوجوانان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

هشتمین جلسه فرهنگی هنری ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در حالی برگزار شد که بر لزوم اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برای کودکان و نوجوانان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، در هشتمین جلسه شورای فرهنگی استان محمد نقی صالحی مدیر کل کانون استان با اشاره به فعالیت‌های علمی، هنری و ادبی کانون، اظهارداشت: یکی از ضرورت‌های کنونی آشنا نمودن کودکان و نوجوانان با تعالیم قرآنی و آموزه‌های دینی با روش‌های جذاب و خلاقانه است که کارشناسان، مسئولین مراکز فرهنگی هنری و مربیان کانون می بایست به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی از همکاران خواست درخصوص استفاده بهینه از منابع و ظرفیت‌های موجود به گونه‌ای مناسب عمل کنند و در جذب و پایدارسازی اعضا تلاش کنند.

  مدیر کل کانون استان به مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بعنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر در استان اشاره نموده و ابراز داشت: برنامه های متنوع و شاد برای کودکان و نوجوانان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی شده است که  اجرا خواهد شد.

در ادامه کارشناس هنری به ارائه گزارش عملکرد هنری استان در 9 ماهه اول سال جاری پرداخته و آمار مقایسه‌ای این فعالیت‌ها را در طول سه سال گذشته ارائه کردند.

معصومه بهاریان همچنین به مواردی نظیر متنوع سازی فعالیت‌های هنری و رشد رشته‌های هنری در کانون استان، برگزاری نمایشگاه‌ها، مشارکت با سایر سازمان‌ها، هماهنگی‌های  مربوط به نمایش نمکستان، تیاتر سیار و... پرداخته و گزارش کاملی از فعالیت‌های هنری ارائه کردند.

سپس کرمی کارشناس فناوری اطلاعات قابلیت‌های جدید نرم افزار کتابداری کانون برای همکاران را توضیح داد.

در این جلسه کارشناس مسئولان و کارشناسان استان به بیان دیدگاه‌ها و ارائه نظرات و پیشنهادات پرداختند و درباره موضوعات جلسه تبادل نظر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =