کد خبر: 276144
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
بازدید 667
کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان سمنان تشکیل جلسه داد

نخستین جلسه کمیته استانی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در اداره‌کل کانون پرورش فکری سمنان تشکیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر این استان با حضور اعضای شورای فرهنگی، چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه سال جاری در محل نمازخانه این اداره‌کل برگزار شد.

مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان و رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) و محکوم کردن اقدام ناشایست آشوبگران، هدف از اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را آشنایی با ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب، عنوان و تأکید کرد: برنامه‌ریزی و بسترسازی مناسب برای آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها، اهداف و خدمات انقلاب اسلامی و الگوسازی مناسب به‌منظور هدایت نسل چهارم جامعه در راستای پیشبرد اهداف انقلاب از وظایف و مأموریت‌های کمیته کودک و نوجوان است.

جمال خاطرنشان کرد: در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به موضوعات سیاسی و اجتماعی، توجه و پیام انقلاب از طریق این فعالیت‌ها به مخاطبان کودک و نوجوان انتقال داده ‌شود.

وی در ادامه سخنانش با معرفی مسئولین کمیته‌های شهرستانی در هشت حوزه‌ی استان، از کارشناسان ستادی خواست تا به کشف راه‌های نو و ایده‌های خلاق و ارائه آن به مربیان مراکز فرهنگی‌هنری بپردازند.

رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان تصریح کرد: وحدت رویه در اجرای برنامه‌ها حفظ شود؛ چراکه کار گروهی هم‌ردیف دفاع مقدس است و اهداف نظام را پیش می‌برد.

گفتنی است؛ در این جلسه اعضای شورای فرهنگی به ارایه پیش‌بینی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرداختند و مقرر شد جلسه‌ای با اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان در هفته آتی برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =