مشارکت اعضا کمیته در بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر

انتقال آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی در ذهن کودکان و نوجوانان با مشارکت اعضا کمیته در بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجرضروری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در جلسه  هماهنگی نهایی برنامه‌های کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر بر انتقال آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی در ذهن کودکان و نوجوانان با مشارکت اعضا کمیته در بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر مورد تاکید قرار گرفت.

سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان و مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان در این جلسه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تاثیرگذاری آن عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران از بزرگترین انقلاب های مردمی دنیا است و باید با  اجرای برنامه ها و مراسمات گرامیداشت دهه فجر در انتقال آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد به ویژه در ذهن کودکان و نوجوانان کوشا باشیم.

مهدی اخوان معاون مدیر کل امور اجتماعی، فرهنگی استانداری همدان نیز در این جلسه  حضور و مشارکت اعضاء کمیته کودک  را در هر چه بهتر اجرا شدن برنامه های دهه فجر ضروری دانست و افزود: هر کدام ازنمایندگان  با توجه به ظرفیت‌های سازمان  خود برنامه ریزی های لازم ‌ را انجام دهند و همکاری لازم را جهت برگزاری  این مراسم با کانون پرورش فکری داشته باشند.

جواد بیات معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دبیر ستاد دهه فجر استان بر تقویت کار در حوزه کودک و نوجوانان در راستای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: انجام کار تشکیلاتی با برنامه ریزی دقیق خودش را نشان می دهد و مخاطب شناسی اثرات مثبتی در حوزه انجام فعالیت می تواند داشته باشد.

وی گفت: برنامه‌های شاخص دهه فجر باید با هماهنگی و برنامه ریزی منسجم طوری طراحی شود که تداخلی در زمان اجرای برنامه ها صورت نگیرد و از موازی کاری پرهیز شود.

وی یادآور شد: در کنار توجه به شکل و کمیت برنامه ها باید محتوای و بدیع بودن برنامه‌ها را در اولویت قرار داد و با برنامه ریزی‌های دقیق بتوانیم برنامه هایی پر محتوا و با کیفیت بالایی را اجرا نماییم که جذابیت بیشتری را برای جامعه داشته باشیم.

در ادامه ، نماینده  سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام(ره)، کتاب‌خانه‌های عمومی، ، اداره آموزش و پرورش استان، صدا و سیما، مسوولین کمیته‌های 9گانه شهرستانی به ارایه نقطه نظرات  و برنامه‌ها در حوزه کودک و نوجوان پرداختند.

مهدی روحی معاون ستاد دهه فجر  و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، زهرا رضوی معاون فرهنگی کانون، کارشناسان و مسوولین کمیته های کودک و نوجوان شهرستانی دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن کنفرانس برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =