همکاری های فرهنگی میان کانون و نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه گسترش می یابد

ادارات کل کانون پرورش فکری و نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه، برای توسعه فعالیت های فرهنگی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار ”مهناز فتاحی“، سرپرست اداره کل کانون و ”معصومه حسنی خوانسار“، مدیرکل نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه، بر گسترش همکاری های فرهنگی تاکید شد.

در این دیدار که صبح امروز یکشنبه، 24 دی ماه 1396 و در دفتر مدیرکل نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه صورت گرفت، طرفین بر گسترش همکاری های های فرهنگی در حوزه برنامه های کودک و نوجوان تاکید کرده و خواستار انجام برنامه های مشارکتی شدند.

« خوانسار»، مدیرکل نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه، با ابراز خرسندی از دیدار با سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، ضمن استقبال از انجام برنامه های مشارکتی برای کودکان و نوجوانان، برای توسعه فعالیت های فرهنگی با کانون اعلام آمادگی کرد.

«فتاحی»، سرپرست اداره کل کانون استان کرمانشاه نیز با اظهار علاقه مندی به گسترش روابط فرهنگی میان دو نهاد فرهنگی کانون و نهاد کتابخانه ها، تمایل خود را برای توسعه همکاری های فرهنگی و اجرای برنامه های مختلف با محوریت کودکان و نوجوانان اعلام کرد و افزود: استفاده از ظرفیت های کلان فرهنگی موجود در این دو نهاد، می تواند زمینه مناسبی را برای رشد و ارتقای سطح فرهنگی کودکان و نوجوانان فراهم سازد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه در پایان این دیدار، کتاب «باغ مادربزرگ» خود را که به تازگی به چاپ رسیده است، به مدیر کل نهاد کتابخانه ها اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =