جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان های خمینی شهر و نایین استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان خمینی شهر با حضور مسوولین مراکز کانون در خمینی شهر،کوشک،درچه و نمایندگان سازمان های بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش برگزار شد.

هم چنین جلسه کمیته کودک و نوجوان دهه فجر شهرستان نایین نیز با حضور نمایندگان سازمان ها به میزبانی مرکز شماره یک کانون در نایین برگزار شد.

در این جلسات حاضرین با اشاره به انجام برنامه های شاد و جذاب با هدف آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با انقلاب اسلامی بر حضور و مشارکت مخاطبین برنامه ها در فعالیت های ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کردند.

حضور کودکان و نوجوانان و مربیان در برنامه 12 بهمن و گلباران تمثال امام خمینی «ره » وشهدا، برپایی نمایشگاه آثار اعضا در سطح مراکز، اجرای ویژه برنامه های معرفی وقایع ، معرفی شخصیت ، معرفی کتاب ،کاردستی ، مسابقه ، قصه گویی ،شعر خوانی و... با موضوع رویدادهای انقلاب اسلامی، برگزاری انجمن ادبی با موضوع ایثار و شهادت با دعوت از نویسنده کتاب های انقلاب، حضور در راهپیمایی 22 بهمن و برپایی ایستگاه نقاشی از جمله برنامه هایی بود که در این جلسات مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =