اولین‌نشست کمیته‌کودک ونوجوان ستاددهه‌فجراستان یزد، برگزارشد

با حضور قائم مقام‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیر کل کانون استان و اعضای کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاددهه‌ی فجر، اولین نشست، پیرامون برنامه‌های ایام الله دهه‌فجر استان، برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، اولین نشست کمیته ی کودک و نوجوان ستاددهه‌ی فجر با حضورسعید زارع قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیرستاد دهه فجر، عباسعلی‌ دانافر مدیرکل کانون و رئیس کمیته‌ کودک و نوجوان ستاددهه‌ فجر استان و اعضای کمیته، در محل اداره کل کانون استان یزد، برگزار شد.

در این نشست، عباسعلی دانافر، رئیس کمیته‌ کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر استان گفت: انقلاب اسلامی ایران که به عنوان معجزه‌ی قرن بیست قلم‌داد می‌شود، بر اساس سه عنصر اعتقادات و ایمان مذهبی، اتحاد ملت و رهبری منحصر امام راحل (ره)، به بار نشست و این انقلاب، عظمت بی نظیری داشته است و می توان  آن‌را، نخستین انقلاب پست مدرن دنیا دانست.

 وی ادامه داد: در آستانه‌ی فرارسیدن سی و نهمین سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم و برماست که با تبیین و تدوین برنامه‌هایی، ویژه‌ی کودکان و نوجوانان، قدم موثری را برداریم  و در انتقال دست‌آوردهای انقلاب به نسل آینده، بکوشیم.

 دانافر با اشاره به این که دو نسل از انقلاب گذشته، افزود: شاید خیلی از کودکان و نوجوانان با رسالت‌ها و آرمان‌هایی که ریشه و منشا انقلاب رادربر داشته است، آشنایی ندارند و با همت و هم‌کاری و هم‌دلی سازمان‌ها و نهادهایی که، به نوعی با کودک و نوجوان مرتبط هستند، می‌توان درانتقال دست‌آوردها و پیشینه‌ی‌انقلاب با استفاده از ادبیات، هنر و خلاقیت، توام با رنگ و نورو شادی و نشاط اقدام نمود.

 وی عنوان کرد: کانون پرورش فکری، با توجه به این‌که، یک نهاد فرهنگی و خلاقیت محور است و با عهده داربودن مسئولیت کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاددهه فجراستان، در نظر دارد، به یاری اعضای این کمیته، بااجرای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری‌ادبی، در انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب و آن‌چه را که باید کودکان و نوجوانان بدانند، موفق عمل کند.

عباسعلی‌ دانافر، در پایان از برگزاری پنج جشنواره ی فرهنگی، هنری، ادبی و برنامه‌های فرایند محوردرمرکز استان و شهرستان‌ها خبر داد و اظهارامیدواری نمود: که با اجرای برنامه‌های تدارک دیده شده، سهم بسزایی در گرامی‌داشت سی و نهمین سال‌گرد انقلاب، چون سال‌های گذشته، داشته باشیم.

گفتنی‌است دراین نشست، نمایندگانی از اداره‌ی آموزش وپرورش، کتابخانه‌های‌عمومی، صدا وسیما، هلال‌احمر، بهزیستی، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، شرکت آب‌منطقه ای، کانون زبان، به عنوان اعضای کمیته‌ی کودک ونوجوان ستاددهه‌ی فجراستان، حضور داشتند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =