کد خبر: 276271
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
بازدید 1245
اشعار مربی کانون شاهرود به چاپ رسید

مجموعه اشعار نسرین قربانی مربی کانون پرورش فکری شاهرود در قالب کتابی با عنوان «شاعران همیشه‌های ناگهان» چاپ و منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مجموعه اشعار نسرین قربانی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری شاهرود از سوی انتشارات چهل میقات این شهرستان در کتابی با عنوان «شاعران همیشه‌های ناگهان» شاهرود ویژه نوجوانان چاپ و منتشر شد.

قربانی در این کتاب، ۱۲ چارپاره‌اش را برای نخستین‌بار در قطع رقعی همراه با تصویرگری فاطمه قربانی مربی هنری مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شاهرود و صفحه‌آرایی طاشیان به چاپ رساند.

قربانی اظهار داشت: «شاعران همیشه‌های ناگهان»، مجموعه اشعاری برای نوجوانان است و تصویرهای آن باعث شده در نگاه نخست جذابیت بیشتری به این کتاب بخشیده شود.

وی در ادامه با اشاره به تعداد شمارگان کتاب در یک‌هزار نسخه، افزود: اشعار کتاب با مضمون عشق الهی ویژه مخاطب نوجوانان سروده شده و «زلال آیینه»، «پناه گنجشکان»، «سمت بیکران»، «جای خالی پدر»، «ایستگاه باران»، «بوی دل‌بستگی» و «شعرهای پرستوی خسته» برخی از عناوین آن است.

قربانی در پایان تصریح کرد: تصویرگری و خوش‌نشینی و همخوانی تصاویر با مفاهیم اشعار در کنار استفاده درست از واژگانی که در دایره لغات یک نوجوان جای داشته، نقطه قوت این کتاب به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ قربانی تجربه فراوانی در زمینه‌ی شعر و به‌خصوص برگزاری جلسات انجمن شعر دارد و تاکنون چند مجموعه شعر از این شاعر شاهرودی منتشر شده و او در این مجموعه سعی کرده تا تصویر عمودی مناسبی را به شعر خود ببخشد که البته در بسیاری موارد موفق نیز عمل کرده و در مجموع باید گفت کتابی خواندنی را به مخاطبان عرضه کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =