آمادگی کانون پرورش فکری برای ارایه خدمات به کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه در کرمانشاه

سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت: امکانات لازم برای تسهیل حضور بچه‌های با نیاز ویژه در برخی مراکز کانون را آماده کرده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مهناز فتاحی در دیدار با حسین محمدی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه که ظهر امروز در دفتر اداره آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار شد، آمادگی خود را برای گسترش همکاری‌های فرهنگی اعلام کرد.

سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه اظهار داشت: هدف ما این است که بچه‌های با نیازهای ویژه، به صورت ویژه‌تر به آن‌ها توجه شود.

وی ادامه داد: از طرفی، برای ارایه خدمات مناسب، نیاز به آموزش بیشتر مربیان کانون داریم.

فتاحی افزود: یکی از مهمترین اهداف ما از انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کانون، بالا بردن حس اعتماد به نفس در بچه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری و اداره آموزش و پرورش استثنایی می‌توانند در کنار هم به بچه‌ها خدمات ارائه دهند، گفت: امکانات لازم برای تسهیل حضور بچه‌های با نیاز ویژه در برخی مراکز کانون را آماده کرده‌ایم.

حسین محمدی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه نیز با ابراز خوشحالی از دیدار با سرپرست اداره‌کل کانون استان کرمانشاه، از نگاه ویژه فتاحی به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه تقدیر کرد و افزود: خوب است که با کمک کانون پرورش فکری بتوانیم بچه‌ها را به سمت فعالیت‌های مشترک فرهنگی سوق دهیم.

در این دیدار، «صادق حقیقی»، مسوول حراست و «حسن نقشی»، رییس امور اداری اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، فتاحی را همراهی می کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =