سرپرست اداره کل کانون و مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه دیدار کردند

در ادامه دیدارهای فرهنگی سرپرست اداره کل کانون استان کرمانشاه، وی با مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار”مهناز فتاحی“، سرپرست اداره کل کانون با ”سجاد خسروی“، مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، بر ارتباط موثرو گسترش همکاری های اداری تاکید شد.

در این دیدار که در روز چهارشنبه، ٢٧ دی ماه 1396 و در دفتر خسروی انجام پذیرفت، «صادق حقیقی»، مسوول حراست و «حسن نقشی»، رییس امور اداری اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز فتاحی را همراهی می کردند.

فتاحی با تقدیر از زحمات مدیر و همکاران هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در امر گزینش همکاران فرهنگی و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، آمادگی مجموعه کانون را برای همکاری های اداری و فرهنگی اعلام کرد.

مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این دیدار با اظهار خرسندی از حضور «فتاحی» به عنوان سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، برای وی و همکاران این مجموعه آرزوی موفقیت کرد.

خسروی همچنین، کانون پرورش فکری را یک مجموعه فرهنگی با برنامه های مثمر ثمر برای کودکان و نوجوانان اعلام و اظهار امیدواری کرد با حضور نیروهای ارزشمند فرهنگی در این مجموعه، ارایه برنامه های مناسب فرهنگی برای رشد کودکان به نحو احسن انجام بپذیرد.

در پایان این دیدار، «فتاحی»، رمان « فرنگیس» خود را به مدیر هسته گزینش استان اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =