کد خبر: 276314
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
دریافت لوح تقدیردر بخش بارگزاری پرتال کودک

کارشناس فناوری اطلاعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری موفق به دریافت لوح تقدیر در بخش بارگزاری پرتال کودک کانون شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: الهه محقق کارشناس فناوری اطلاعات چهار محال و بختیاری از طرف مهدیار نوید مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون در بخش بارگزاری پرتال کودک موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

بر این اساس: بارگزاری پرتال کودک و جمع آوری محتوای فرهنگی، هنری و ادبی جهت این سامانه اطلاع رسانی از جمله مواردی است که در این لوح به آن اشاره شده است.

پرتال کودک 24، متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فعالیت خود را از مردادماه 1395 آغاز کرده و مخاطبانش را کودکان و نوجوانان، والدین، مربیان، پژوهشگران حوزه کودک و نوجوان تشکیل می دهند.

تامین اطلاعات مورد نیاز کودکان و حتی بزرگ‌سالان یکی از اهداف راه‌اندازی این پرتال است که این اطلاعات، هم کانونی است و هم غیر کانونی، درعین حال هم شامل تولیدات حرفه‌ای در حوزه کتاب و خواندنی های مناسب، فیلم، تئاتر و اسباب بازی می‌شود و هم می‌تواند امکان عرضه و انعکاس آثار بچه‌ها و اعضای کانون را فراهم کند.

بر این اساس: کانون از طریق پرتال کودک قادر است آثار ادبی، انیمیشن‌، نقاشی‌، سرود، عکس‌ و تمامی آثار کودکان و نوجوانان  در معرض دید مخاطبان قرار دهد.

معرفی همه محصولات و خدمات فرهنگی کانون، امکان ارایه‌ی محتوا و خدمات سایر نهادها و موسسه‌های مرتبط با حوزه‌ی کودک و نوجوان بخشی از فعالیت‌های این رسانه مجازی است.

پرتال کودک و نوجوان هم‌اکنون بر روی دامنه اینترنتیwww.koodak24.ir  و ویدیا 24 (vidia 24.ir ) سرویسی ویژه تمام ویدیو های تولید شده کودکان و نوجوانان در شاخه های مختلف فرهنگی و هنری کانون به صورت 24 ساعته جهت استفاده کاربران فضای مجازی قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =