ویژه برنامه ی " من آسمان آبی را دوست دارم"

مرکز اسدآباد با همکاری اداره محیط زیست شهرستان به مناسبت 29 دی ماه روز هوای پاک ویژه برنامه ی " من آسمان آبی را دوست دارم" را اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز اسدآباد با همکاری اداره محیط زیست شهرستان به مناسبت 29 دی ماه روز هوای پاک ویژه برنامه ی " من آسمان آبی را دوست دارم" را اجرا کرد.

به گفته مژگان هادی مربی مسوول این مرکز در این برنامه که هدف از اجرای آن آشنا نمودن کودکان و نوجوانان با راههای پاکیزه نگه داشتن هوا و جلوگیری از آلودگی آن بود بیش از 40 نفر از اعضا شرکت کردند.

روح الله زال پور مدیر اداره محیط زیست شهرستان درباره آلودگی هوا بوسیله دود ناشی از خودروها، کارخانه ها ، آتش سوزی جنگل ها و...با اعضا صحبت کرد و از اعضا  خواست تا با استفاده از دوچرخه و یا وسایل نقلیه عمومی مانع آلودگی هوا شوند چرا که آلودگی هوا منشاء بسیاری از بیماری های خطرناک برای انسان‌ها و سایر موجودات زنده است

در ادامه اعضا 40 برگه نقاشی را که تصویری از آلودگی هوا روی آن بود رنگ آمیری کرده و برگه ها را به صورت پازل کنار هم قرار دادند و تصویر را کامل کردند در پایان نیز روی پانل چسباندند در ادامه همه اعضا جوایز خود از محیط زیست دریافت کردند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =