جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کردستان برگزار شد

در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دومین نشست هم‌اندیشی اعضای کمیته کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و جوانان کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان کردستان، دومین جلسه کمیته کودک و نوجوان گرامی داشت دهه فجر استان کردستان با حضور اعضای این ستاد در دفتر مدیرکل کانون استان تشکیل شد.

در این جلسه سهیلا شیخی مدیرکل کانون و رئیس کمیته‌ی کودک و نوجوان استان کردستان با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و با رهبری امام خمینی (ره) به ثمر رسیده و کودکان و نوجوانان که الان حضور دارند و جز دهه چهارم انقلاب هستند آن زمان ها نبودند و لازم است که با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی،هنری و ادبی حلاوت و شیرینی این ایام را به کودکان و نوجوانان نشان دهیم .

شیخی در سخنانی هدف از تشکیل کمیته کودک و نوجوان را شناساندن آرمان‌های انقلاب اسلامی، انتقال ارزش‌ها و باورهای دینی به‌ویژه در میان کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

مدیر کل کانون کردستان در ادامه با اشاره به این ‌که برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر در مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان انجام شده است خاطرنشان کرد: تمامی مراکز کانون در تمامی شهرستان های استان آماده همکاری با اعضا این کمیته در هر چه با شکوه تر برگزارکردن جشن‌های این دهه برای کودکان و نوجوانان هستند.

در همین راستا، اعضای کمیته کودک و نوجوان  به ارائه‌ی دیدگاه‌ها و معرفی برنامه‌های پیشنهادی پرداختند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =