قصه‌گویی در مرکز تئاتر کانون و یک مدرسه ابتدایی تهران

قصه‌گویان بیستمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در نخستین روز از این رویداد فرهنگی به مرکز تئاتر کانون پرورش فکری و دبستان علامه طباطبایی تهران اعزام می‌شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قصه‌های «راز برکه»، «بزچاق» و «حلیمه» در روز دوم بهمن برای مخاطبان عمومی روایت می‌شوند.

قرار است مسلم صالحی، قمر غلامیان و فاطمه عبدی مربیان قصه‌گوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های لرستان، بوشهر و مرکزی به ترتیب راویان این قصه‌ها باشند.

بر این اساس تا پایان رقابت‌های جشنواره و با هدف بهره‌مندی مخاطبان گوناگون از این امکان فرهنگی، قصه‌گویان در مناطق مختلف تهران حضور خواهند یافت.

مدرسه‌ی علامه طباطبایی از جمله مراکز آموزشی است که به قصه‌گویی و نقالی اهمیت زیادی می‌دهد و تعدادی از دانش‌آموزان نوجوان آن در مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی شرکت‌کرده بودند.

گفتنی است که در دوره‌های پیشین نیز قصه‌گویان ایرانی و خارجی در مراکزی همچون بهزیستی، ‌بیمارستان‌های کودکان، مترو، مدارس کودکان کار و... حضور یافته‌اند.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از 2 تا 5 بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =