جشنواره قصه‌گویی کانون در قاب تلویزیون ایران

بیش از 10 گروه تلویزیونی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را زیر پوشش رسانه‌ای خود قرار می‌دهند.

به گزارش اداره ‌کل رولبط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از دقایق ابتدایی این رویداد بین‌المللی شبکه‌های خبری و مستندساز صدا و سیما کار تصویربرداری از برنامه‌ها و قصه‌گویی‌ها را آغاز کردند.

بر اساس این گزارش شبکه خبر، دو گروه خبری اخبار سراسری و فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اخبار جوانه‌های شبکه‌ی دو سیما، برنامه‌ی «بدون تیتر» شبکه پنج و برنامه‌ی «چشم شب روشن» شبکه‌ی چهار از جمله گروه‌های حاضر در اولین روز برگزاری جشنواره قصه‌گویی بودند.

هم‌چنین دو گروه برنامه‌ساز «فرصت برابر» و «دوربین هفت» از شبکه آموزش، برنامه «کتاب باز» شبکه‌ی نسیم، «عصرانه» شبکه افق و گروه مستندساز شبکه‌ی سه سیما از دیگر گروه‌هایی هستند که این جشنواره را پوشش رسانه‌ای می‌دهند.

در عین حال برنامه‌های «عصر خانواده» شبکه‌ی دو سیما و «به خانه برمی‌گردیم» در شبکه پنج سیما نیز از روزهای قبل از جشنواره در برنامه‌های خود از دبیر جشنواره، قصه‌گویان برگزیده دوره‌های گذشته، داوران و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون و... دعوت کرده‌اند تا در این زمینه صحبت و برنامه اجرا کنند.

 بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از روز دوم بهمن 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران آغاز شده و تا پنجم بهمن پذیرای علاقه‌مندان و خانواده‌هاست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =