قصه‌گویی نورآذر اسحاق مالزیایی در موزه عروسک‌ها

در سومین روز از بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، هفت قصه‌گو به مراکز مختلف تهران اعزام می‌شوند تا برای بچه‌ها قصه‌گویی کنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نورآذر اسحاق قصه‌گویی از کشور مالزی با قصه‌ی «کوروس بز» به همراه سمیرا عامری‌پور مربی قصه‌گوی کانون پرورش فکری استان هرمزگان با قصه‌ی «کچل کفترباز» ساعت 10 صبح چهارم بهمن 1396 به موزه‌ی عروسک‌ها می‌روند تا برای بازدیدکنندگان قصه‌گویی کنند.

بر همین اساس در این ساعت مریم صرفی از سمنان و جان‌تیتی نامای کنیایی نیز به ترتیب قصه‌های «خیجه‌چاهی» و «چاگوارافیکی» را در خانه‌ی ‌کودک شوش برای بچه‌ها روایت می‌کنند.

هم‌چنین محترم جره‌یی مربی کانون یزد و فاطمه‌ی فرحت قصه‌گوی لبنانی جشنواره بیستم نیز ساعت 10 صبح به مرکز علوم و نجوم کانون تهران اعزام می‌شوند تا برای بچه‌های حاضر در این مرکز قصه‌های «گوساله لجباز» و «دوست قابل اعتماد» را بازگو کنند.

در همین حال هدی احمدی مربی کانون استان اصفهان با قصه‌ی «سبدی از رنگ‌ها» ساعت 18 سومین روز جشنواره در حوزه هنری قصه‌گویی خواهد کرد.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روز 5 بهمن 1396 با معرفی برگزیدگان خود در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =