کودکان و نوجوانان حاشیه‌ی شهر زاهدان و یک روز فرهنگی شاد در کانون پرورش فکری

دانش آموزان منطقه‌ی شیرآباد زاهدان یک روز شاد را مهمان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و مربیان هنرمند آن بودند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، کودکان و نوجوانان حاشیه‌ی شهر زاهدان یک روز فرهنگی شاد را در کانون استان سپری کردند.

مهمانان کانون ابتدا با حضور در سینما کودک، به تماشای یکی از تولیدات کانون نشستند و پس از آن در مرکز مجتمع و در کنار مربیان فعالیت شعرخوانی را انجام دادند.

کارگاه‌های کاغذ و تا و نقاشی بخش دیگری از فعالیت‌های بچه‌ها در این روز پر انرژی بود و در ادامه " قصه " بهانه‌ای شد تا بچه‌ها بعد از پایان کارگاه‌ها دوباره در یک قاب گرد هم جمع شوند.

معرفی فعالیت‌های پژوهشی و برگزاری مسابقه بخش بعدی برنامه‌های همکاران برای کودکان و نوجوانان حاضر بود و پس از آن بچه‌ها برای صرف نهار و برپایی اختتامیه‌ی اردوی خود به سالن پذیرایی کانون رفتند.

در بخشی از مراسم اختتامیه مدیرکل کانون در جمع مهمانان حضور یافت و در سخنانی کوتاه ضمن ابراز خوشحالی از حضور آنان در کانون گفت: کانون به دوستی با شما افتخار می‌کند و همه‌ی ما امیدواریم برای شما لحظه‌های خوبی آفریده باشیم.

معصومه هادی در پایان با ذکر این نکته که هر کشوری به نیروهای متخصص در رشته‌های گوناگون نیاز دارد، از بچه‌ها خواست تلاش کنند تا در آینده بتوانند به کشور خود خدمت کنند.

پس از سخنان مدیرکل کانون، بچه‌ها هدیه‌های خود را دریافت کردند و عکسی به یادگار گرفتند.

قابل ذکر است منطقه‌ی شیرآباد یکی از مناطق حاشیه‌ی شهر زاهدان است که به دلیل بافت فرهنگی آن، کودکان و نوجوانان این منطقه در معرض بسیاری از آسیب‌ها اجتماعی قرار دارند و کانون با فعالیت در این مناطق سعی در کاهش این آسیب‌ها دارد.

گفتنی است هزینه‌ی برپایی این اردو از محل درآمد ویژه برنامه‌ی شب قصه و لالایی، که مدتی است در کانون استان آغاز شده و مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته، تامین شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =