کسب رتبه نخست عضو نوجوان کانون استان اصفهان در بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیدگان خود را شناخت که در این میان ماهانا آقاداوودی عضو نوجوان مجتمع کانون اصفهان رتبه نخست بخش نوجوان این جشنواره را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، در آیین پایانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزیدگان و تقدیرشدگان این رویداد فرهنگی جوایز خود را دریافت کردند که با نظر هیات داوران ماهانا آقاداوودی عضو نوجوان مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اصفهان با قصه‌ی «هرچه خدا خواهد همان می‌شود» رتبه نخست بخش نوجوان بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی را به دست آورد.

سجاد اسماعیلی از یزد با قصه «زبان حیوانات» و عسل اعظمی از آذربایجان شرقی با داستان «سنگ صبور» نفرات اول تا سوم بخش نوجوان شناخته شدند. در این بخش از حامد بهرامی نوجوان قصه‌گوی چهارمحال و بختیاری که قصه‌ی «کرم و شاه اردشیر» را روایت کرده بود، تقدیر شد.

بر همین اساس، در این آیین فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رضا قمرزاده دبیر جشنواره سخنرانی کردند.

قصه‌گویی دو نوجوان برگزیده جشنواره و پخش نماهنگی از بخش‌های مختلف جشنواره از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در حالی به کار خود پایان داد که در این دوره 52 قصه‌گو از ایران و جهان طی سه روز قصه‌های خود را برای مخاطبان روایت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =