کتاب بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منتشر شد

هم‌زمان با برگزاری اجراهای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، کتاب این جشنواره در اختیار شرکت کنندگان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مقدمه‌ی این کتاب به قلم رضا قمرزاده، دبیر جشنواره آمده است: «سرمان روی شانه‌ی پدربزرگ و زانوی مادربزرگ. طعم زندگی در باور قصه‌هایمان را در ترس‌ها و شادی‌های ماه پیشانی، در صلابت کمان آرش،‌ در غم‌ها و شادی‌های سارای،‌ در رویاهای نخودی، در ساز دل عاشیق‌ها، در اشک شوق زائران مسیرالرضا تجربه کردیم. دست در دست تاریخ کهن‌سال زمین از کوه‌ها، دشت‌ها، دریاها گفتیم تا به پاس آیین قصه‌گویی در بیستمین جشنواره‌ بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گردهم آییم.»

در ادامه، گزارش دبیرخانه‌ی این رویداد فرهنگی خبر از افزایش استقبال قصه‌گویان برای حضور در این جشنواره داده است. این اطلاعات به تفکیک تعداد آثار رسیده به دبیرخانه در بخش‌های مختلف را بررسی کرده است.

گفتنی است اسامی و زندگی‌نامه‌ی شرکت کنندگان و داوران بخش‌های آزاد، فراگیر، نوجوانان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، داستان رضوی و مقالات از دیگر بخش‌های این کتاب است که به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

این کتاب در قطع خشتی و در 144 صفحه منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =