کد خبر: 276517
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
بازدید 471
اخبار کوتاه از مراکز فرهنگی هنری کانون فارس

مراکز فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس با برگزاری طرح کانون مدرسه و برنامه های مربوط به میلاد حضرت زینب (س)، حادثه سانچی و دهه فجر به اجرای فعالیت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مربیان مرکز فرهنگی هنری بوانات با حضور در مدارس در راستای اجرای طرح کانون مدرسه به اجرای فعالیت پرداختند.

کتابخانه سیار روستایی شهرستان جهرم با حضور در مدارس روستایی با آموزش ساخت کشتی به اعضا در قالب فعالیت اوریگامی یاد و خاطره بزرگ مردان ایرانی حادثه سانچی را گرامی داشت. همچنین با معرفی شغل های دریایی در مورد سختی های این مشاغل بحث و گفتگو شد و در پایان اعضا به دلخواه بر روی کشتی های ساخته شده جمله ای به یادگار نوشتند.

به مناسبت  میلاد حضرت زینب (س)   و روز پرستار، برنامه هایی از قبیل:  اجرای سرود، معرفی کتاب آفتاب در حجاب، معرفی شخصیت حضرت زینب(س) و معرفی شغل پرستاری در مرکز فرهنگی هنری فیروزآباد برگزار شد.

ویژه برنامه ولادت حضرت زینب سلام الله در طرح کانون مدرسه  ی مرکز فرهنگی هنری شماره 4 شیراز اجرا شد.

طرح کانون مدرسه در مرکز فرهنگی هنری بیرم با فعالیت های کاردستی، شعر خوانی با موضوع انقلاب، معرفی وقایع و بازی و سرگرمی برگزار شد.

کودکان دارای نیازهای ویژه با حضور در مرکز فرهنگی هنری قیروکارزین در فعالیت های مختلف فرهنگی هنری شرکت کردند.

اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اعضای این کمیته در اداره کل کانون فارس برگزار شد و اعضا برنامه های پیش بینی شده سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سازمان ها را ارئه دادند.

با حضور مدیر کل کانون فارس، از کارکنان هسته گزینش استان در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =