قصه گوی اردبیلی برگزیده بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

پریسا صدایی آذر عضو ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل برگزیده بخش بین‌الملل بیستمین جشنواره قصه‌گویی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در آیین پایانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزیدگان و تقدیر شدگان در بخش‌های بین‌الملل، ملی، نوجوان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، فراگیر، مقاله‌نویسی و داستان رضوی جوایز خود را دریافت کردند.

بر اساس آرا هیات داوران، در بخش بین‌الملل باربارا آمارال از برزیل با قصه «خوان تولو»، پریسا صدایی آذر عضو ارشد کانون اردبیل با قصه «نمک و پادشاه» و جان تی‌تی نامال از کنیا با قصه «چاگوارا فیکی»به‌عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

شایان‌ذکر است، پریسا صدایی آذر پس از برگزیده شدن در بخش آزاد حوزه یک کشوری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و راه یافتن به بخش سراسری جشنواره؛ این بار توانست رتبه دوم بخش بین‌الملل جشنواره را  از آن  خود نماید.

همچنین، در بخش ملی محسن ساجدی‌فر مربی سیار شهری کانون استان خراسان رضوی با قصه «دختر چهل گز قد و چهل گز مو» به‌عنوان نفر اول شناخته شد. در همین بخش طوبی شیرکانی از بوشهر با قصه «شیردشتی» و ربابه هاشمی از مازندران با قصه «فانوس‌های روشن» به‌طور مشترک نفر دوم شدند. جایزه‌ی سوم این بخش را محمدجواد جعفری از کرمان با قصه «هفت برادر» و آرزو حقیقی از فارس با قصه «قیچی که دنبال کار می‌گشت» دریافت کردند.

در این آیین فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رضا قمرزاده دبیر جشنواره سخنرانی کردند.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در حالی به کار خود پایان داد که در این دوره ۵۲ قصه‌گو از ایران و جهان طی سه روز قصه‌های خود را برای مخاطبان روایت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =