سولماز صادق‌زاده مربی کانون تبریز رتبه اول کشوری قصه‌گویی رضوی را کسب کرد

هادی یوسف زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی خبر از انتخاب سولماز صادق‌زاده به رتبه اول کشوری شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی رضوی داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون آذربایجان شرقی در این باره گفت: از بین ۲۵۵ قصه‌گوی قصه‌های رضوی و پس از موفقیت در مراحل استانی و منطقه‌ای، در مرحله‌ نهایی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، به رقابت پرداختند که با انتخاب داوران دو قصه‌گو به عنوان نفرات برتر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع ) و سه قصه‌گو نیز شایسته تقدیر معرفی شدند.

یوسف‌زاده افزود: بر این اساس «سولماز صادق‌زاده نصرآبادی» از  استان آذربایجان شرقی با قصه‌ی «زیارت‌نامه‌ی دهم» به عنوان نفر برتر این رقابت‌ها معرفی شد. همچنین «زینب موسوی» از  استان خوزستان با  قصه‌ی «قشنگ‌ترین آرزو» توانست رتبه‌ی دوم را به دست آورد. داوران همچنین «نعیمه بیدمشکی» از استان یزد با قصه‌ی «انتظار شیرین»، فرزانه لطیفی از استان کرمانشاه با  قصه‌ی «مرام کریمان» و طاهره‌السادات سجادی از استان البرز با قصه‌ی «بی بی جان» را شایسته‌ی تقدیر دانستند.

گفتنی است این هنرمندان به دور پایانی رقابت قصه‌گویان راه یافته بودند و قصه‌های خود را در روزهای برگزاری جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی برای مخاطبان کوچک و بزرگ روایت کردند.

از این هنرمندان برگزیده که نام دل‌انگیز امام رضا(ع) را در گوش قصه‌گویان ایرانی و خارجی جشنواره نجوا کردند، قرار است طی آیینی هم‌زمان با مراسم پایانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام در سال آینده قدردانی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =