برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر خوزستان اعلام شد

کانون پرورش فکری، برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، غلامرضا شنبدی، مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان با افتتاح نمایشگاه دست سازه‌های اعضا کانون سراسر استان خوزستان با عنوان " از خلاقیت تا کارآفرینی "، در روز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه 1396، در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز، واقع در فاز 2 پاداد شهر، روبروی بازارچه آغاز می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی کانون پرورش فکری استان خوزستان برای اجرای باشکوه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۳۰ شهر استان برای کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: در ایام‌الله دهه فجر 1396، دومین سینما کانون آبادان در 15 بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد.

شنبدی برگزاری صبح شعر "بهمن و بهار"، صبح شعر "سرو و بهمن" و عصر شعر "زمستان سبز" را دیگر برنامه‌های تدارک دیده کانون اعلام کرد و گفت: این برنامه‌ها به ترتیب در روزهای 16، 18 و 19 بهمن‌ماه در شهرهای ملاثانی، اهواز و آبادان اجرا می‌شوند.

این مدیرکل فرهنگی راه‌اندازی مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان در 21 بهمن‌ماه را یکی دیگر از برنامه‌های کانون در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: مراکز کانون‌ در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان، کارون، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتکل همچنین هم‌زمان با این ایام با برنامه‌های ویژه و متنوع میزبان کودکان و نوجوانان خواهند بود.

وی اضافه کرد: مربیان کانون با برگزاری برنامه‌های، ایستگاه نقاشی، اجرای نمایش عروسکی، ایستگاه خط و خوشنویسی، معرفی و ساخت کتاب، معرفی شخصیت، نمایشگاه کتاب، مسابقه‌های فرهنگی، نمایش خلاق، بازی‌های محلی، پرواز بادبادک‌های آزادی، مسابقه عکس، قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی وقایع و ایام، سرود، شعارنویسی بر روی پارچه، همایش‌های ادبی و تئاتر کاغذی با موضوع امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی کودکان و نوجوانان را با حوادث و وقایع انقلاب اسلامی ایران آشنا خواهند کرد.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان در ادامه به برنامه‌های اداره کل بهزیستی استان خوزستان اشاره کرد و گفت: همکاران پرتلاش ما در این سازمان برنامه‌های دهه مبارک فجر را با به صدا درآوردن زنگ انقلاب به‌طور هم‌زمان در مهدهای کودک استان آغاز خواهند کرد.

شنبدی افزود: سازمان بهزیستی در ایام بهمن نمایشگاه آثار کاردستی، نقاشی، کتاب دست‌ساز کودکان را به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مهدهای کودک استان برگزار می‌کند.

شنبدی، برگزاری جشنواره سرود انقلابی، دیدار کودکان با مسئولین، گل‌باران مزار شهدا، جشنواره غذای سالم با همکاری خانواده کودکان مهدهای کودک، جشن با شکوه 39 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را دیگر برنامه این سازمان در ایام‌الله دهه مبارک فجر اعلام کرد و یادآور شد: با همکاری بهزیستی و کانون پرورش فکری در دهه فجر امسال کودکان مهدهای سراسر استان در جشن‌های مشترک مهدهای کودک و مراکز کانون شرکت خواهند کرد.

این مدیرکل فرهنگی پیرامون برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خوزستان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز گفت: دو برنامه رادیویی قصه‌های انقلاب و امیدهای انقلاب و یک برنامه تلویزیونی جشن انقلاب در برنامه کودک و نوجوان بادبادک‌ها در ایام دهه فجر برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل بهزیستی، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره) و صدا و سیمای مرکز خوزستان پنج عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان خوزستان هستند که مسئولیت این کمیته به عهده کانون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =