بیش از ۷۰۰ ویژه‌برنامه در مراکز کانون آذربایجان‌غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اجرای ۲۲ عنوان ویژه‌برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در مراکز کانون آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی مدیر کل کانون و مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان که در نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور تشریح برنامه‌های دهه فجر سخن می‌گفت با اعلام این خبر گفت: ۲۲ عنوان برنامه در قالب فعالیت‌های کانون در ۳۴ مرکز ثابت، سیار و پستی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که برنامه‌های این ایام روز ۱۲فروردین در تمامی مراکز کانون استان با موضوع واحد «پرچم هویت ملی» در قالب فعالیت‌های مختلف آغاز می‌شود، گفت: برگزاری همایش استانی کبوتر کوچه‌ ما، برگزاری جشنواره‌ بازی‌های بومی محلی در ارومیه و دو روستای گوجار و .... ، نمایشگاه دست‌سازه‌های اعضا و فروش به نفع کودکان مرکز اقامتی رفاهی کودکان بیمار ارومیه، اجرای نمایش عروسکی، حضور اعضا در ویژه‌برنامه وهمانی لاله‌ها، دیدار با خانواده شهدا و ایستگاه نقاشی از اهم برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر این‌که ماندگار شدن شیرینی جشن های این ایام در ذهن کودکان و آگاهی بخشی در خصوص آرمان های انقلاب اسلامی از اهداف این کمیته است افزود: کمیته کودک و نوجوان در مجموع بیش از ۱۰۰۰ برنامه برای دانش‌آموزان، مهدهای کودک، اعضا پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و اعضا مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری تدارک دیده است.

زاهدی تاکید کرد: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و دهه فجر، سعی شده است برنامه‌ها با هر دو ایام متناسب باشد به‌ نحوی ‌که موضوع برنامه ها از ۱۲ تا ۱۸ بهمن متناسب با ایام فاطمیه و از ۱۹ تا ۲۲ برنامه های شاد خواهد بود.

مسوولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =