تقدیر از اعضای برگزیده‌ی کتابخوانی و پژوهشگران برتر در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون استان: " امانت داری " به عنوان مهم‌ترین ویژگی یک پژوهشگر علاوه بر جلب اعتماد دیگران نشانه‌ی بلوغ فکری و عقلی صاحب اثر است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، از برگزیدگان کتابخوانی و پژوهشگران برتر در کانون استان تقدیر شد.

مدیرکل کانون استان ضمن تبریک فرارسیدن دهه‌ی فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حاضران، از همه‌ی مربیان و اعضای تلاشگر کانون به خاطر آفریدن لحظه‌های خوب تشکر کرد.

معصومه هادی در ادامه با تبریک موفقیت اعضا در فعالیت‌های علمی و فرهنگی کانون گفت: هدف ما در کانون این است که اعضا در کنار انجام فعالیت‌ها و یادگیری مهارت‌هایی چون کتابخوانی، طراحی پوستر، ساخت پویانمایی و...، هدف از انجام  این فعالیت‌ها را درک کنند زیرا دانستن این نکته به کارها " معنا " می‌بخشد.

وی سپس با اشاره به اهمیت دوران کودکی و نوجوانی در دانش اندوزی عنوان کرد: هرچقدر افراد در سال‌های ابتدایی زندگی خود فعالیت‌های بیشتری انجام دهند توان آنان برای دوران بزرگسالی بیشتر خواهد شد و مهارت و دانایی آنان افزایش خواهد یافت.

مدیرکل کانون سپس به اعضای برگزیده‌ی حاضر در جلسه گفت: خودتان را باور داشته باشید و بدانید که توانایی خلق روزهایی پر از موفقیت را، هم برای خودتان و هم برای جامعه، دارا هستید.

هادی در ادامه‌ی این بخش از سخنان خود افزود: بسیاری از دانشمندان هم ابتدا با انجام فعالیت‌های ساده کار خود را آغاز کرده‌اند و در ادامه خود را قوی‌تر ساخته‌اند و با تلاش فراوان توانسته‌اند چهره‌ی دنیا را تغییر دهند.

مدیرکل کانون امانت داری را مهم‌ترین ویژگی یک پژوهشگر، گوینده یا نویسنده دانست که از یک سو نشان از بلوغ فکری و عقلی او دارد و از سوی دیگر باعث جلب اعتماد در مخاطبان خواهد شد.

وی در پایان برگزاری چنین نشستی را نشان از اهمیت اعضا برای مجموعه‌ی کانون دانست و به برگزیدگان توانای کانونی توصیه کرد برای آینده‌ی خود رویا پردازی کنند و برای رسیدن به این خواسته‌ها دست از تلاش برندارند.

قابل ذکر است در این ویژه برنامه با اهدای لوح و جایزه از مربیان و اعضای برگزیده‌ی کتابخوانی و پژوهشگران مراکز فرهنگی هنری حوزه‌ی زاهدان تقدیر شد.

گفتنی است مسابقه‌ی کتابخوانی در بخش‌های معرفی کتاب به صورت مجازی، طراحی پوستر و طرح‌ها و شیوه‌های کتابخوانی برگزار شد و در بخش پژوهش نیز اعضا در بخش ساخت نماهنگ‌های علمی ۱۸۰ ثانیه‌ای به رقابت پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =