کد خبر: 276604
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
برنامه های کمیته کودک و نوجوان دهه فجر اعلام شد

رییس کمیته کودک و نوجوان دهه فجر در جمع خبرنگاران برنامه های کمیته کودک و نوجوان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، منیر صادقی رییس کمیته کودک و نوجوان استان در جمع خبرنگارن عنوان کرد: ارزش های انقلاب اسلامی در قالب برنامه هایی خلاق برای کودکان و نوجوانان تبیین می شود تا نسلی که هیچ تصوری از روزهای انقلاب ندارند بتوانند درک درستی از این حرکت مردمی کسب کنند.

« منیر صادقی» با بیان اینکه فعالیت های این کمیته به صورت فرآیند محور انجام می شود، عنوان کرد: مخاطب برنامه ها در کمیته کودک و نوجوان بسیار درخور اهمیت هستند به همین دلیل هم در انتخاب و اجرای برنامه ها دقت زیادی به خرج داده می شود تا درک درستی از ارزش های این ایام در کودکان و نوجوانان شکل بگیرد.

وی با اشاره به برنامه ای مهم اجرایی در سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت:دومین جشنواره سفال با موضوع کودکی، برگزاری نمایشگاه دست سازه ها در مرکز استان، دیدار با خانواده های شهید، عطر افشانی گلزار شهدا از جمله برنامه های این کمیته است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ادامه داد: طی این ایام سعی شده است که کودکان استان به خصوص در مناطق محروم و حاشیه ای در برنامه ها مشارکت داشته باشند، بر همین اساس اولین انجمن ادبی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری در شهرستان اسفراین آغاز به کار خواهد کرد.

صادقی همچنین با تأکید بر اینکه سفر 300 عنوان کتاب جدید منتشر شده در حوزه کودک و نوجوان در این ایام انجام خواهد شد، افزود: این کتاب ها تا کنون به چند شهرستان استان سفر کرده اند و طی ایام دهه فجر در قالب کافه کتاب مهمان یکی از دبیرستان های بجنورد خواهند بود.

به گفته وی طی این ایام چند ارگان توسط کودکان و نوجوانان آذین بندی می شود و نماهنگ انقلابی توسط اعضای مراکز استان ساخته می شود همچنین چندین کارگاه هنری و ادبی ویژه برای کودکان و نوجوانان با موضوعات انقلابی برگزار می شود.

صادقی به برنامه  های شاخص سایر اعضای کمیته کودک و نوجوان هم اشاره کرد و گفت: اجرای سرود همگانی، مسابقه نقاشی، برگزاری مسابقه بازی، جشنواره غذا و کاردستی، جشن انقلاب، نواختن زنگ انقلاب و گفتمان های دینی  و انقلابی هم از جمله برنامه های تدارک دیده شده در دهه فجر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =