اعضای کودک و نوجوان کانون تهران، روز برفی را جشن گرفتند

با بارش برف و تعطیلی مدارس در استان تهران، کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، اقدام به برگزاری جشن شکرگزاری و مسابقه ساخت آدم‌برفی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، با بارش شدید و کم‌سابقۀ برف در تهران و شهرستان‌های استان، روز یکشنبه  ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ با اعلام تعطیلی مدارس، اعضای کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون جمع شدند تا به همراه مربیانشان این روز برفی را جشن بگیرند و شادی کنند.

اعضا و مربیان مراکز شماره ۶، ۱۲، ۱۶، ۲۰، ۲۳، ۲۵ ، ۲۶، ۳۱ ،۳۲ ، ۴۲، اندیشه و پردیس با برگزاری مراسم شکر گزاری از بارش این نعمت آسمانی و الهی و خوانش دعا، در محوطه بیرونی کتابخانه‌ها آدم‌برفی ساختند و با خواندن کتاب بابا برفی یک روز شاد را سپری کردند.

در مرکز شماره ۱۶ نیز اعضای فعال کتابخانه در پشت‌بام رصدخانه زعفرانیه جمع شدند و آدم‌برفی فضانورد ساختند و پای قصۀ « آوازی برای آدم‌برفی» نشستند.

در مرکز پردیس نیز به شکرانه بارش این نعمت الهی، مسابقه ساخت آدم‌برفی با حضور اعضا و والدینشان برگزار شد و بچه‌ها در فضای دوستی و همدلی با شورو نشاط فراوان لحظات خاطره‌انگیزی را رقم زدند. بچه‌ها به‌صورت گروهی با استفاده از ایده‌های خلاقانه، با همراهی والدینشان، آدم‌برفی‌هایی در اشکال مختلف ساختند.

در پایان این مسابقه که بیش از ۱۷ آدم‌برفی ساخته شد، گروه برتر با نظر مربیان داور در مسابقه معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

گفتنی است اعضای نوجوان و مربیان کتابخانه‌های کانون استان نیز ضمن برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری، در سبک کردن بار درختان از برف سنگین کمک کرده تا از آسیب احتمالی به درختان محوطه‌ بیرونی کتابخانه‌ جلوگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =